Parabal

Onze bewoners van de Vlindertuin speelden parabal. De ballen vlogen in het rond!Β 

Lees meer »

Jubileum Els en Fons πŸ’

65 jaar getrouwd, wat een prachtige prestatie! Els en Fons genoten van een feest vol lekkers en gezelligheid, met een bijzonder bezoek van de burgemeester en schepenen. Nogmaals een dikke proficiat aan het echtpaar! πŸ’πŸ«ΆπŸΌ

Lees meer »

Darts 🎯

De maandelijkse darts-namiddag in het Sluisken was weer een succes! De grote winnaar van de dag: Charel! Wat was het weer gezellig vandaag. πŸ€ͺ

Lees meer »

OVERLIJDEN

We nemen afscheid van mevrouw Anna Noldus, zij verbleef op de afdeling Boomgaard. We wensen de familie veel sterkte toe. Β°17/06/1940 - 03/05/2026.

Lees meer »

Wafels πŸ§‡

Deze week vierden we de 70ste huwelijksverjaardag van Frans en Maria met overheerlijke wafels en een uitgebreide menu. Mmhh wat was dit lekker smullen!Β 

Lees meer »

Knutselen met Maria

De boog voor aan de grot is bijna af! Ieder jaar zorgt Maria, onze vrijwilligster, met enkele bewoners van de Vlindertuin voor een prachtexemplaar!

Lees meer »

Verfrissing en ijsjes πŸ¨πŸ’¦

Lekker fris schepijs met zelfgemaakte aardbeiensaus πŸ“, chocoladesaus of caramelsaus. Met deze ongeziene temperaturen doen we er alles aan om het zo aangenaam mogelijk te maken voor onze bewoners. Ook zoeken we de verfrissing op met allerlei wateractiviteiten. πŸ”«πŸ’¦

Lees meer »

Plonzen in het zwembadje πŸ’¦πŸ¦†

Wat een heerlijke verkoeling tijdens deze hittegolf! β˜€οΈπŸŒ‘οΈ Met 36 graden buiten genieten onze bewoners van een verfrissend voetenbad in het zwembadje. De eendjes dobberen gezellig mee en de bellenblaas zorgt voor extra veel plezier. Een middag vol lachende gezichten! πŸ¦†πŸ«§πŸ’¦

Lees meer »

Frisse oproep

Warm weer? Een ventilator is zeker welkom!Tijdens deze warme dagen mag er gerust een ventilator op de kamer van de bewoners geplaatst worden. Dat kan voor extra verkoeling en meer comfort zorgen. Heb je thuis nog een ventilator die je even kunt missen? Dan mag je die gerust meebrengen. Alvast bedankt!

Lees meer »

Boerenijsje op bezoek 🍦

Vandaag kwam het Boerenijsje-ijskar bij ons langs! πŸ¦β˜€οΈ Iedereen werd getrakteerd op een heerlijk verfrissend ijsje. Wat hebben we genoten van deze lekkere verrassing! πŸ˜‹

Lees meer »

Markt 🍸

Deze ochtend trokken we er nog eens op uit. Dit keer naar de Sint-Lenaartse markt. We hadden zalig weer! β˜€οΈ

Lees meer »

Rolstoelfiets 🚲

Met het mooie weer konden we al goed gebruik maken van onze rolstoelfiets. Zalig met het zonneke op ons gezicht. β˜€οΈπŸš΄β€β™€οΈ

Lees meer »

Den Heibaard 🐟

Wij trokken gisteren met enkele bewoners naar Den Heibaard. Het was een super gezellige namiddag met lekker eten en drinken. β˜•οΈπŸ₯žπŸ¨

Lees meer »