Lekker fris schepijs met zelfgemaakte aardbeiensaus 🍓, chocoladesaus of caramelsaus. Met deze ongeziene temperaturen doen we er alles aan om het zo aangenaam mogelijk te maken voor onze bewoners. Ook zoeken we de verfrissing op met allerlei wateractiviteiten. 🔫💦
Reactie plaatsen
Reacties