Een goede 4 km op de teller deze namiddag. Onze bewoners konden genieten van heerlijke buitenlucht en nadien een drankje!
« Vorige Uitstap Vlindertuin Rodenburg π·πͺ΄πΊπΏπΌπͺ» Accordeon Gerd Vlindertuin Volgende »
Reactie plaatsen
Reacties